برای دخترم آرمیتا

 

 آرمیتا تولدت مبارک

 

یگانه ام

 

امروز روز تولد توست ، سالها پیش که در چنین روزی خداوند تو را به ما داد ، یاد این جمله ازشاعر پرآوازه هند ، تاگور افتادم که : هر کودکی با این پیام به جهان می آید که خدا هنوز از انسان نومید نیست . در این مدت   سالها از آن روز گذشته ..... در این لحظه دوست ندارم از آنچه در این اواخر گذشته است _ از شغالانی که شغال از آنان رویگردان است _ سخنی بگویم ، چراکه دستها را از جدایی گر غمست ، ریشه هارا دست در دست همست. امشب دوباره جملاتی را که پدرم بر پشت قران نوشته بود خواندم :

بسم اله الرحمان الرحیم

جهت یادبود فرزندم که در ساعت سه و نه دقیقه بامداد روز سه شنبه سی ام آبانماه شصت و هشت در زایشگاه شهرستان خاش متولد شد وبنام آرمیتا نامیده شد انشاء اله سالیان دراز در کنار والدینش به خوشی و شادمانی  زندگانی نموده و برای دین ومملکت واجتماعش فردی متعهد پرورش یابد .

والسلام بتاریخ ششم آذرماه شصت وهشت عباس ...

خداوند خود را در آفریدن می یابد .. اکنون که دورم از تو، دلم امواجش را بر ساحل جهان می کوبد وگریان بر آن مینویسد : " دوستت دارم " .

 

 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
نارون چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:13 ق.ظ

چرا از دخترتون دورین؟
البته ببخشید که می پرسم..راستی منم متولد اذرم منتها سال۶۴
ببخشید اینا هیچ کدوم نظر نبود...اما نظرم اینه که قشنگ بود
حس دلتنگی میده به آدم

نارون (خانم ؟ ) سلام
متشکرم راستی که احساس پاک و واقعی دارید از اینکه توانسته ام احساسم را منتقل کنم وکسی آنرا درک کرده به خودم می بالم اول کس که در عالم شعر گفت آدم بود وسبب آن بود که : .....و آدم راغم ...... راجع به اون سوالتون باشد وقتی دیگر ..... ببخشید اینجور تلگرافی مینویسم باز هم میگم خوشحالم کردی

[ بدون نام ] دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام دوست عزیز با تشکر از زحماتت خوشحال می شم یه سری به این ادرس بزنیwww.alcoran.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد