گذاشتن موزیک در وبلاگ و کد جاوا

                                                 

به درخواست دوتن ازبازدید کنندگان وبلاگ تا اونجایی که اطلاع دارم  پاسخ می دهم  امیدوارم برای دیگران هم مفید باشد .مهتاب خانم نوشته : سلام اسم من نارنجه اسم وبلاگم هم همین طور اما این وبلاگ مامانمه . http://hashie.blogsky.com ........ باشه؟چقدر این قلبا خوشگلن چطوری این کار را کردی؟ . اول این که نارنج خانم طبق درخواست شما وبلاگ شما و مامان رو سر زدیم . درخواست دوم شما راجع به درج کد اون قلبهایی که وقتی قسمت نظرات وبلاگ منو کلیک میکنید پایین میریزن هم میارم نکته مهم اینکه قبل ازاینکه هر تغییری تو قالب وبلاگتون بدید حتما یه کپی از قالب وبلاگتون تو Notpad   ذخیره کنید وداشته باشید حالا اینجا کلیک کنید روصفحه جدیدی که باز میشه راست کلیک کنید وگزینه View source  را انتخاب کنید همه اون کدها روتو یه صفحه خالی  Notpad ذخیره کنید حال در انتهای کدهای قالب وبلاگتون یک خط مونده به آخر سمت راست این نوشته کلیک کنید وکدهای ریزش قلب رو past  کنید حالا این متن کامل را به جای متن قبلی کدهای قالب وبلاگتون قرار دهید . فقط یه خواهش دارم این که وقتی این همه حرفهای خوب هست تو وبلاگتون از اکس ترکوندن واین حرفها نیارید مگه خودتون ننوشتید کتابهای مارکز رو دوست دارید؟ حتما منظورتون گابریل گارسیا مارکزه که کتاب صدسال تنهایی اون معروفه، خوب راجع به رمانهای اون بنویسید ماهم میخونیم .درخواست دیگر شما هم اطاعت شد و به هیچ کس نگفتیم .

عید شما هم مبارک باشه .
یک عیدی به من بدید ..
میخوام  یک موزیک  در سایتم وقتی باز میشه  بخونه . باید چه کنم ؟
آیا میتونم از موزیکهایی که در سیستم دارم انتخاب کنم ؟
محبت کن این موضوع رو برام توضیح بده .
ممنون کوشا

 خدمت دوست عزیز نادیده ام ک کوشا هم که پرسیده اند چطورتو وبلاگشون آهنگ بذارن سلام عرض میکنم والبته با خیلی از نوشته هاتون موافق نیستم ولی شما هم گویا مث من عزیزی را دور ازخود دارید... دیگه اینکه گذاشتن آهنگ توقالب وبلاگ شما راحته اول روی لینک یکی این آهنگ ها  رومی جواد معروفی  خوابهای طلایی  کلیک راست کنید دوم با copy shortcut  آدرس آهنگ روبردارید سوم بیایید توقالب فعلی وبلاگتون اونجایی نوشته    متن فارسی را پاک کنید ( یادتون باشه اون دوتا گیومه  " " دوطرف آدرس پاک نشه ) به جای اون آدرس آهنگ رو کپی کنید .دوستان دیگرکه از قالب دیگری برا وبلاگشون استفاده می کنند میتوانند برای قرار دادن آهنگ خواب های طلایی  اینجا  یا رومی استاد معروفی  اینجا   را کلیک کنند وبعد یکی از این دو کد رو درانتهای قالب وبلاگشون قبل از</body> کپی کنند .پاسخ دوم اینکه بطور مستقیم خیر اول باید اون آهنگ را در سروری که دایما به اینترنت وصل است قرار دهید مثل همین دو آهنگی که من قرار دادم یا از آهنگ هایی که دیگران قبلاقرار داده اند استفاده کنید برای عکس هم همینطور، اگر کسی بیشتر میخواد بدونه یه سری به این قسمت وبلاگ آرمین بزنه.ولی نکته مهم اینه که هرچه حجم آهنگ یا عکسها کمترباشه بهتره .برای یافتن آدرس آهنگ هم روی لینک اون راست کلیک کنید وبا انتخاب  Properties  آدرس اونو میبینید.اینم عیدی ما دیگه فرمایشی هست؟  . درضمن ... نام خیلی ها رو این عابران خوب وستم بر نمی دانند این دریغ هست اما ..

برای راحتی بیشتر کد ریزش قلب را همینجا می آورم این کد رو میتوانید در کد قالب وبلاگ خود قبل از قرار دهید:

                              

نظرات 5 + ارسال نظر
ک-کوشا دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:19 ق.ظ http://bahara.blogfa.com

عبدالرضا جان سلام .
ممنونم از توضیحاتت. حقیقت اینکه قطعه ای پیانو بود که دوستی برای من نوشته و نواخته بود که اگر راهی برای گذاشتنش تو وبلاگم نباشه هم اونقدر مهم نیست . اما در مورد عدم توافق با هر مطلب و موضوعی٬ من با روحیه ی نسبتا معتدلی که در شنیدن سعی میکنم داشته باشم٫ واقعا خوشحال میشدم اگر انتقادت را در بخش مربوطه اش میدیدم در مورد عزیزی که دور باشه خوشبختانه اینطور نیست. راستش این عزیز بواسطه ماموریت اداریش عازم شهری بود و خوشبختانه همانجا هم وقت عمل چشم داشت .
منتظر راهنمایی هات خصوصا توضیح چگونگی عدم توافقت با بعضی مطالب هستم .
ارادتمند: کوشا/.

سلام
خوشحال شدم.امیدوارم.مطالب ته درد دیگران بخورد.در مورد بقیه پیشنهادات هم چشم/حتما

حاجیه شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:02 ق.ظ http://hajieh.blogsky.com

سلام
خوب هستید ؟ یه در خواستی ازتون داشتم میشه آهنگ تیتراژ سریال های لبه ی تاریکی را برای دانلود بزارید وبلاگتون ؟
ممنون میشم

سلام
من الان آدرس این آهنگ را ندارم.ولی اگه پیدا کنم چشم حتما.اگه کسی آدرس اونو تو ایننترنت داره لظفا بگه

ما پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:06 ق.ظ http://matopat.blogfa.com

آخه این کد رو چه جوری کپی کنیم /

سلام
کدام کد را؟روی آن راست کلیک و کپی شورت کات....

افسانه یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:48 ب.ظ http://a-dianak.blogfa.com

سلام
شما دقیقاْ به چیزی اشاره کرده اید که من دنبالش می گشتم (موزیک متن: اجرای خوابهای طلایی با پیانو) اما متاسفانه موفق نشدم ممنون می شم اگه از سایت من بازدید کنی و برای انجام این کار منو راهنمایی کنی در ضمن اگر در مورد سایتم نظر بدهی خیلی خوشحال میشم.

سلام
افسانه خانم خیلی عال می نویسی مخصوصا یکی بود یکی نبود... کاری داشته در خدمتم میتونی با یاهو مسنجر پیام بدی.یا تو وبلاگم ....

سلام جمعه 26 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:09 ب.ظ http://seger.blogfa.com/

سلام دوست عزیز اگه میشه با تصویر توضیح بدین دستون درد نکنه .
اگه زحمتی نیست خواهش میکنم با تصویر.دستون درد نکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد