ثبت وبلاگ در گوگل وموتورهای جستجو


چگونه وبلاگ خود را درگوگل وموتورهای جستجو  ثبت کنیم ؟
بسیاری از دوستان وبلاگ نویس با اینکه مدتهاست صاحب وبلاگ هستند ، اما هنگام جستجو در موتورهای جستجو نامی از وبلاگ آنها در نتایج جستجو نمی آید دلیل آن هم این است که وبلاگ خودرا در این موتورها معرفی و ثبت ننموده اند .
برای نمونه چگونگی معرفی به موتور جستجوی گوگل  به فارسی را می آوریم .برای این کار به آدرس  http://www.google.com/intl/fa/add_url.html  بروید،درهمین صفحه راهنمایی خواهید شد.برای ثبت وبلاگ خود همچنین می توانید به این نشانی انگلبسی   http://www.google.com/addurl.html     بروید ، نشانی وبلاگ خود را به طور کامل  ( حتما به صورت http://www. باشد )   در قسمت کادر URL  بنویسید مثلا اینطور http://www.farsiyad.blogsky.com ، در قسمت comments  هم میتوانید موضوع وبلاگ خود ویا کلمات کلیدی وبلاگ خود را بنویسید ،در بخش comments کلماتی را که در وبلاگتان بیشتر بکار می روند وارد کنید. هرکلمه را با کاما از کلمه بعدی جدا کنید. از کلمات فارسی نیز می توانید استفاده کنید . به همین سادگی حالا در پایین صفحه اعداد یا کلمات داخل کادر را در داخل کادر خالی وارد کنید و دکمه OK  را بزنید .صفحه جدیدی باز میشود که اعلان می کند معرفی شما با موفقیت انجام یافته است .با رفتن به این نشانی : http://www.submitexpress.com/ شما می توانید وبلاگ خود را در بیش از 20 بیست موتور جستجو به راحتی معرفی نمایید.
نظرات 3 + ارسال نظر
سهراب شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:36 ق.ظ

لطفا در مورد پیامهای خودکاری که به وبلاگها می فرستید به ما هم آموزش دهید

مرسی

چشم اگر آدرس برنامه رو پیدا کردم حتما

محمد رضا دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:32 ق.ظ

سلام من همکلاسی قدیمئ شما در امریکا........

سلام بر شما
ودرود بر یاران قدیم.خوبی؟ خیلی خوشحال شدم.یادش بخیر.....البته ما ایران همکلاسی بودیم قبل از انقلاب.. ودست سرنوشت وفرانسه و..... تا امریکا. حتما با ایملی که دادی تماس میگیرم.

سید مصطفی زرگران جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:19 ب.ظ http://www.simacafenet.co.sr

سلام
خیلی مطالب زیبایی هست
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد