Jet Audio یک نرم افزار و این همه کار

آشنایی با امکانات  Jet Audio
حتما تا کنون نام نرم افزار Jet Audio  را شنیده اید و شاید از آن استفاده هم می کنید ،ولی اگر از این نرم افزار فقط برای تماشای فیلم ها و گوش دادن به موسیقی بهره می گیرید باید بگویم این تنها یکی از ابتدایی ترین کارهای نرم افزار Jet Audio   می باشد.و این نرم افزار کارهای زیاد دیگری هم انجام می دهد که با داشتن این نرم افزار نیازی به بسیاری از نرم افزار های دیگر ندارید.
1 – یکی از کاربردی ترین قابلیت های این نرم افزار قابلیت رایت CD  با این نرم افزار است. پس از اجرای نرم افزار روی گزینه Burn کلیک کنید و سپس با استفاده از گزینه  Add files فایل هایی را که مایلید در CD رایت شود بر گزینید و آنها را به لیست برنامه اضافه کنید.با مشاهده ظرفیت CD در قسمت  می توانید از حداکثر ظرفیت CD استفاده کنید.سپس روی استارت کلیک کنید .به همین راحتی.
2 _ قابلیت دیگر این نرم افزار تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر است ، ابتدا باید روی گزینه Canversion کلیک کنید و سپس در پنجره باز شده با کلیک روی گزینه Add files فایل هایی را که مایلید به فرمت دیگری تبدیل شوند ، به لیست اضافه کنید. ( نرم افزار در این قسمت بیش از 20 فرمت مختلف را می شناسد.) . سپس در قسمت Target  تنظیمات فایل های خروجی را معین کنید .
در بخش اول آن یعنی  File Naming  نام و مسیر فایل های خروجی را تعیین کنید. در بخش دوم یعنی Output Format  نیز فرمت فایل های را انتخاب کنید. ( در اینجا 8 فرمت در اختیار دارید. ) .با کلیک روی Start عملیات تبدیل آغاز می شود .
3 – قابلیت دیگر این نرم افزار ضبط صداست .شما می توانید با کلیک روی گزینه Recording وارد بخش مربوطه شوید و بعد از انتخاب ورودی صدا در قسمت Source و تنظیم بلندی صدا و.. با کلیک روی Start اقدام به ضبط صدا کنید. در این بخش فرمت فایل خروجی نیز مشابه مراحل قبل قابل تنظیم است.
4- در قسمت  Alarm این نرم افزار میتوانید  از Jet Audio  بخواهید در ساعت معینی از روز آهنگ و یا فیلمی را پخش کند.
5- عکس عمل بالا را گزینه  TIMER انجام می دهد .در این قسمت پس از مدت معینی که تعیین می کنید Jet Audio سیستم شما را خاموش می کند و یا موزیک و فیلم در حال پخش را متوقف می کند و چند کار دیگر...
این نرم افزار توانایی های دیگری هم دارد که کشف و لذت بردن از آنها را به خود شما می سپاریم.


Jet Audio     یک نرم افزار و این همه کار        Jet Audio    نرم افزار  عبدالرضافارسی
 

نظرات 2 + ارسال نظر
حاجیه چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:48 ق.ظ http://hajieh.blogsky.com

سلام
جالبه نمی دونستم!

مازیار پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:01 ق.ظ http://future2010.blogsky.com

سلام جالب بود .
موفق باشی.
به من سر نمی زنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد