معرفی چند کنتور و شمارنده برای وبلاگ

اول اینکه دوستان قبل از هر چیز بگویم تصمیم گرفتم وبلاگ قبلی خودم را که قبلا تو همین بلاگ  اسکای داشتم و از مهر ماه گذشته مهر 1384  تعطیل و متروک شده بود دوباره راه اندازی کنم وتا چند روز دیگه که راه بیافتد لینک میدهم تا مثل همیشه سر بزنید و با نظرات خود ما را یاری کنید.
  اما این دفعه یک ابزار مناسب برای وبلاگ معرفی میکنم چند روز آینده هم ویرایش قالب وبلاگ را با نرم افزار فرنت پیج Front page شرح میدهم .
امروزه وبلاگ  نویسان  تنها به داشتن یک شما رنده و کنتور ساده که تنها تعداد بازدید کنند گان وبلاگ را بیان کند قناعت نمی کنند بلکه خواهان دریافت اطلاعات بیشتری در باره بازدید کنند گان وبلاگ شان هستند .
شما رنده هایی که معرفی می شوند شاید بسیاری شما می شنا سید و حتّی استفاده می کنید.این شما رنده ها نه تنها تعداد افراد بازدید کننده وبلاگ شما را درج می کنند بلکه اطلاعات مفید تر دیگری مانند موقعیت جغرافیایی بازدید کنند گان و....  راهم در اختیار شما قرار میدهند    .
 به کمک این ابزار شما می توانید  اطلاعاتی از بازدید کنند گان وبلاگ خود برای بهتر شدن وبلاگ خود به دست بیاورید.
همه این شما رنده ها با رفتن به نشانی آنها و ثبت نام در آنها یک کدهایی در اختیار شما قرار میدهند و شما با قرار دادن این کد در قالب وبلاگ خود می توانید از امکانات آنها بهره مند شوید.
شما رنده اول sitemeterمیباشد .  شما با رفتن به نشانی آن و طی مراحل ثبت نام و در نهایت دریافت کد های مخصوص و درج آنها در وبلاگ خود از مزایای این شما رنده بر خور دار می شوید نمونه این کنتور را شما میتوانید در وبلاگ من در سمت راست پایین وبلاگ مشاهده کنید با کلیک روی آیکون آن اطلاعات بیشتری در باره بازدید کنندگان به دست می آورید.
 دو شمارنده و یا کنتور دیگر که هر دو به زبان فارسی می باشند یکی پرشین استیت و دیگری  webgozar میباشند که نمونه اولی آنرا من در وبلاگم  استفاده می کنم شما با کلیک دراینجا می توانید به اطلاعات بیشتری در باره بازدید کنند گان وبلاگ من به دست اورید .
کنتور و شمارنده دیگر هم webstats4u.com می باشد ، که مانند سه تای قبلی کار می کند شما با توجه به سلیقه خود می توانید از هر کدام که دوست داشتید بهره ببرید .
نکته مهم این که شما بهتر است کد هایی که در اختیار تان قرار می گیرد در انتهای کدهای قالب وبلاگ خود  درست قبل از    </body>   قرار دهید. البته اگر شما در بلاگفا صاحب وبلاگ هستید میتوانید این کد ها را در کادری که نوشته شده است مخصوص درج کدهای مخصوص موزیک و شمارنده ..  کپی کنید. و چنانچه در پرشین بلاگ صاحب وبلاگ هستید بهتر است در پرشین استیت ثبت نام کنید چون با ثبت نام در این سایت شمارنده و کنتور مستقیما در وبلاگ شما قرار می گیرد.
اگر مطلب نارسا بود در قسمت نظرات مطرح فرمایید و یا با یاهو مسنجر من تماس بگیرید .
نظرات 4 + ارسال نظر
وحید قاسمی دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:04 ب.ظ

از لینکهای شما بسیار سود بردم.

با تشکر

دوست عزیز
خوشحال شدم ومتشکرم کاش گفته بودی کدام لینکها ؟ به هر حال ممنونم که نظر دادید. باز هم سر بزنید و سر افراز فرمایید.

علیرضا سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:10 ب.ظ http://www.alishariati.net

با عرض سلام خدمت شما دوست و برادر عزیزم

از اینکه در این بخش اطلاع رسانی می کنید به شما خسته نباشید می گویم و امیدوارم همواره موفق و کامیاب باشید .
دوست عزیز - در یک کلام خلاصه کنم - من چطور می تونم در این دنیای مجازی ! با یک آدرس IP اشتباه یا غیر اصلی ، از این به بعد ادامه دهم !؟ آیا امکان پذیر است ؟ آیا شما می توانید در اینباره کمکی به من بکنید ...
در ضمن دوست عزیز - اگر می توانید کاری بکنید که همگان بتوانند در سیستم خبرنامه شما عضو شوند !
راستی از حسن علاقه شما به شخصیت معلم بزرگوار و شهید دکتر علی شریعتی - بسیار سپاسگزارم . اگر فرصت کردید به جدیدترین وب سایت پیرامون ایشان هم سری بزنید ، این مکان فعلا در دست ساخت است ، اما با باقی سایتها فرقی اساسی دارد !
ان شاا.. همکار گردیم

با تشکر فراوان

برادر بزرگوارعلیرضا جان
از اینکه خوانندگان با احساس و فرهنگی به وبلاگ من می آیند به خود میبالم.در مورد سوال اول تا آنجا که من میدانم یک راه این است که باید از فیلتر شکن و یا پروکسی استفاده کرد و امیدوارم بنده همانگونه فرموده اید لیاقت دوستداری استاد شهید را داشته باشم . . به سایت در دست ایجاد شما هم سر زدم جسارتا حجم عکس استاد خیلی زیاداست برای همین سایت دیر باز می شود البته به راحتی میتوان عکس را در فتوشاپ اصلاح کرد .اگر امری بود در خدمتیم. میتوانید به یاهو مسنجر من تماس بگیرید.البته اگر خداوند فرصت بدهد با جی میل شما تماس میگیرم.ما رافراموش نکنید.

وبمستر سایت مرجع سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:30 ق.ظ http://marjaa.blogsky.com

[ web | email ] عبدالرضا


سلام وبلاگ من به روز شد میتوانید مرور فرمایید. این متن برای شماخودکار فرستاده می شود www.farsiyad.blogsky.com
--------------------------------------------------------------------------------
پاسخ :
باسلام لطفا لینک این سایت رادرسایت خود قرار دهید اطلاع دهید تا اقدامات بعدی صورت گیرد

مسلم جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:58 ب.ظ http://texasian.blogfa.com

ممنون جیگر جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد