ویرایش قالب بافرنت پیج ۲

همان گونه که قبلا گفتم برنامه Front page برنامه قوی برای ساختن سایت است.مثلا این قالب وبلاگم را بااین برنامه ویرایش کرده ام.برای نمونه ماوس دستگاه خود را روی تصویر آرمین در سمت چپ نگه دارید می بینید تصویر تبدیل به تصویر آرمین و آرمیتا می شود. و....

خوانندگانی که صاحب وبلاگ نیستند هم می توانند در همین وبلاگ من ویا هر صفحه وبی کلیک راست کنند و با انتخاب گزینه  view source  از کدهای همین صفحه وب بجای کدهای قالب وبلاگ استفاده نمایند. واین کدها را به جای کد قالب وبلاگ که دراین جا نام می بریم بکار ببرند.
برای این که قالب وبلاگ خود را در فرنت پیج ویراش کنید

ابتدا در قسمت تنظیم های وبلاگ خود وارد قسمت ویرایش قالب شوید ، در این قسمت شما در کادری کد های قالب وبلاگ خود را مشاهده می کنید در همین کادر کلیک راست کرده وبا  Select All  کردن متن درون کادر تمام این متن را در برنامه Note pad کپی کنید و ذخیره سازید  تا برای آینده داشته باشید.
حال از وبلاگ خود خارج شوید وبرنامه Front page را باز کنید .
در این برنامه وارد با زدن دکمه Code  چند خط متن مشاهده میکنید تمام نوشته ها را در این نما را با  Select All     و  Delete با ید حذف و پاک Delete)  ( کنید حال باید کدهای قالب وبلاگ خود را که قبلا در فایل نت پد ذخیره کرده بودید در درون این قسمت از نمای Code که حالا خالی از متن است Paste کنید .
و نتیجه را با زدن دکمه های Preview و  Designمشاهده کنید .

در نمای طراحی Design  در صفحه کلیک راست کنید وpage properties  را انتخاب کنید در این جعبه باز شده در حالت جنرال با وارد کردن نشانی موزیک مورد علاقه خود که قبلا در فضای اینترنت قرار گرفته در کادر Background Sound  میتوانید موزیک مورد علاقه خود را در وبلاگ خود قرار دهید البته این موزیک در پس زمینه وبلاگ شما قرار می گیرد .در همین جعبه در قسمت Formatting   درزیر مجموعه Colors  از لیست پایین افتادنی Background  میتوانید رنگ زمینه وبلاگ خود را انتخاب کنید و پس از پایان کار دکمه OK را بزنید .

اگر درسایتی برای شمارش گر و کنتور و یا چیزی در این مایه ها ثبت نام کرده اید معمولا این سایت ها در خاتمه کدی را به شما می دهند تا در محلی از وبلاگ خود قرار دهید شما باید این کد را کپی کرده و در برنامه فرنت پیج در حالت طراحی درمحلی که می خواهید کنتور قرار گیرد کلیک کنید وسپس وارد نمای Code  شوید مشاهده می کنید مکان نما در جایی به حالت جشمک زن میباشد در این حالت کد یاد شده را Paste  کنید .شما در این حالت می توانید به اینترنت متصل شوید و نتیجه کار خود را با قرار گرفتن در حالت Preview  در این برنامه مشاهده کنید.
حال چنانچه این قالب جدید مورد پسند شما بود در حالت  Code تمام کدها را با Select All  وکپی  در برنامه Notepad ذخیره کنید تا برای هر گونه تغییر بعدی داشته باشید .پس از خاتمه کار برای اعمال این تغییرات به وبلاگ خود وارد شده و در قسمت ویراش قالب کدهایی که موجود میباشند پاک کرده و کدهای جدید را Paste  کنید.
توجه داشته باشید همیشه قبل از از هر گونه تغییری در کدهای قالب وبلاگ خود یک کپی از آنها داشته باشید تا در صورت بروز هر گونه اشکالی بتوانید کد قبلی را اعمال نمایید.

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
اتش روح جمعه 30 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:53 ق.ظ http://www.vaangahrooh.persianblog.com

سلام به دوست خوبم...وب لاگ و...آنگاه روح ...بروز شد... حتما"بیا .به امید دیدارت در وب لاگ..و انگاه روح..در ضمن وب لاگت خیلی جالبه...موفق باشی.

اتش روح جمعه 30 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:57 ق.ظ http://www.vaangahrooh.persianblog.com

سلام به دوست خوبم...وب لاگ و...آنگاه روح ...بروز شد... حتما"بیا .به امید دیدارت در وب لاگ..و انگاه روح..در ضمن وب لاگت خیلی جالبه...موفق باشی.

اسمون ابی جمعه 30 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:58 ق.ظ http://www.notmenotyuthenwho

وب لاگت خیلی جالبه....به منم سری بزن خوشحال میشم...

کلاغ سیاه جمعه 30 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:23 ب.ظ http://from-here2sky.persianblog.com

سلام داداش من! تریپ آی پی ای که اومدی سوتی داد که! من فکر می کنم اسم و آدرسی که واسه هر آی پی نشون داده می شه مال کسی یا کسانیه که اون اکونت به اسم اونا ثبت شده. منظورم همون صاحب امتیازهاشه. چون من اصلا نمی دونم محله ی قره نی کجا هست!!! و اسمم هم معصومه س. گفتم که برای کس دیگه نخوای از این مچ گیری ها کنی چون آدم خودشضایع می شه قبلا امتحان کردم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد