درباره یاهو آلرت Yahoo! Alerts

مدتی به علت مسافرت موفق به نوشتن مطلبی در وبلاگ نشدم .دیروز که به شمارشگر وبلاگ نگاه کردم دیدم مراجعه کنندگان به وبلاگ به نصف کاهش پیدا کرده .تعدادی از خوانندگان هم به وبلاگ سرزده بودند ولی مطلب جدیدی مشاهده نکرده بودند من هم شرمنده ... حالا یه راه ساده :

چنانچه قبلا نوشته بودم اگر می خواهید برای خواندن مطالب سایت های گوناگون درهزینه و وقت خود صرفه جویی کنید یک راه ساده این است که با نصب یک برنامه RSS  خوان  که خیلی کم حجم هم هست این کار را انجام دهید. با نصب یکی از این نرم افزارهای مفید و کم حجم RSS  خوان دیگر نیازی نیست برای دریافت مطالب جدید یک سایت به آن سایت بروید ، با این کار در وقت و هزینه خود صرفه جویی می کنید.
من شخصا ازo.5.o    Snarfer استفاده می کنم و بسیار راضی هستم این نرم افزار که حجمی کمتر از300  کیلو بایت دارد را می توانید از این نشانی به راحتی دانلود و نصب کنید.
توضیح بیشتر را در اینجا داده ام .

راه دیگر هم با استفاده از Yahoo! Alerts است .اینجوری هم می توانید بدون سر زدن به سایتهای مورد علاقه خود از مطالب جدید آنها با ایمیل ویا یاهو مسنجر خود بطور خودکار با خبر شوید  و خلاصه آنها را دریافت کنید.برای این کارابتدا با شناسه کاربری خود به یاهو آلرت وارد شویدو Feed / Blog را کلیک کنید ، سپس در صفحه جدید باز شده در کادر Enter the URL for a web site's RSS feed آدرس RSS feed سایت مورد نظر خود را وارد کنید دقت کنید شما باید نشانی RSS را وارد کنید این نشانی در سایت ها معمولا در کادر قرمز رنگ کوچکی  وجود دارد مثلا RSS  وبلاگ من را درانتهای صفحه وبلاگ سمت راست مشاهده می کنید و نشانی آن هم به صورت http://farsiyad.blogsky.com/rss.bs  می باشد شما باید این نشانی را به کادر گفته شده در یاهو آلرت خود اضافه کنید .به طور پیش فرض در یاهو آلرت برای چگونگی دریافت مطالب گزینه ایمیل تیک زده شده است شما می توانید در صورت تمایل در قسمت یاهو مسنجر هم تیک بزنید. با این کار هنگام به روز شدن مطالب جدید سایت مورد نظر شما مطالب جدید را با ایمیل یا مسنجر خود دریافت می کنید.

وبلاگ دوم من هم با عنوان گنج نامه منتشر گردید.اگر مایل بودید سر بزنید و نظر بدهید.

نظرات 1 + ارسال نظر
سایه سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.saeaftabblogsky.com

سلام وخسته نباشید طبق معمول همیشه مطالب آموزشی بسیار عالی هستند ممنون
به من هم سر بزنید خوشحات میشم

سلام
سایه ممنون مثل همیشه نسبت به من لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد