میلاد نور

میلاد نور نیمه شعبان

دیشب که خسته بودم سری به دفترغزلیات شیخ اجل زدم غزلی آمد دیدم چه حسن اتفاقی مناسب امروز که نیمه شعبان است . چند بیت را می نویسم . به راستی عنوان شیخ اجل در خور سعدی بزرگوار میباشد.
شبم بروی تو روزست و دیده ها ز تو روشن
و ان هجرت سواء عشیتی و غداتی
من آدمی به جمالت نه دیدم و نه شنیدم
اگر گلی به حقیقت عجین آب حیاتی
شبان تیره امیدم بصبح روی تو باشد
و قد تفتش عین الحیوه فی الظلمات
وصفت کل ملیح کما یحب و یرضی
محامد تو چه گویم که ماورای صفا تی
 
دوست عزیزم هم آقا مجتبی تقی پور دانشجوی الکترونیک کرمان محبت کرده به همین مناسبت کارت تبریکی را که در همین بالا می بینید با نرم افزار Xara3D5 و ساخته برایم فرستاده است. نرم افزاری که می توانید به راحتی نوشته ها را با آن سه بعدی کنید . قبلا لوگوی وبلاگ شباهنگ را با آن ساخته ایم.در آینده در باره این نرم افزار ساده و مفید خواهیم نوشت.این کارت اشاره ای هم به نشانی اختصاصی مایعنی www.farsiyad.com دارد که به زودی صفحات آن ساخته خواهد شد.
البته به گمان من برای نوشتن زیاد نیاز به فضا و دامنه اختصاصی نیست بلکه با همین بلاگ اسکای و بلاگفا و دیگر وبلاگهای رایگان فارسی می توان به راحتی مطالب خود را در فضای جهانی اینترنت منتشر ساخت.چند وقت پیش هم دیدم پرشین بلاگ هم امکانات کاربران خود را افزایش داده است و مشکلات خود را برطرف ساخته است.خود من هم اولین بار وبلاگ نویسی را با پرشیین بلاگ شروع کردم .چندی پیش نوشته ای از حاجیه که قبلا تو بلاگ اسکای می نوشت دیدم که از بلاگ اسکای به ورد پرس نقل مکان کرده و با عنوان شوکا مطلب می نویسد البته من هم هم تو بلاگر وبلاگ دارم یعنی همین مطالب را تو بلاگر هم می گذارم و یک وبلاگ هم تو ورد پرس دارم ( که تا امروزفقط یک صفحه آنجا نوشته ام ) اما با بلاگ اسکای راحت تر هستم.
فضای رایگان هم به قدری زیاد هست که همه وبلاگ نویسان با هر سلیقه می توانند یکی را انتخاب کنند قبلا هم در مقاله فضای رایگان چیست توضیح داده ام مثلا اگر شناسه ای در جی میل داشته باشید می توانید از Page Creator  آن به عنوان فضای رایگان استفاده کنید اگر هم اشتراک جی میل ندارید من به عنوان عیدی به سه نفر از خوانندگان این مقاله که زودتر در قسمت نظرات در خواست کنند دعوت نامه جی میل می فرستم. مثلا لینک " تصاویر قصه های من و بابام " را در قسمت لینک های روزانه همین وبلاگ را نگاه کنید.سایت دیگری هم که فضای رایگان مناسی با امکانات مفیدی در اختیار می گذارد www. Box.net  است که سرود کم حجم ای ایران را در آن قرار داده ام .
برای داشتن وبلاگ صوتی و دریافت چت روم هم برای وبلاگ خود میتوانید روی لینک آنها رد سمت چپ وبلاگم کلیک کنید وپس از عضویت کدی را که دریافت می کنید با برنامه فرنت پیچ همانطور که قبلا توضیح دادم در وبلاگ خود قرار دهید.

نظرات 4 + ارسال نظر
سایه دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:17 ب.ظ http://www.saeaftabblogsky.com

سلام مثل همیشه بسیار عالی
خسته نباشید

سایه دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:18 ب.ظ http://www.saeaftabblogsky.com

سلام مثل همیشه بسیار عالی
خسته نباشید

حاجیه سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:48 ب.ظ http://hajieh.wordpress.com

سلام
عید شما هم مبارک ... هر چند که یکم دیر شده .

سلام
ممنونم. عید شما هم مبارک.

salam dostan davat name Gmail beraye shoma ferestadam.be in aderss https://www.google.com/accounts/newaccount

مهسا شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:20 ق.ظ http://www.sedayesokout.blogspot.com

مطلب خوبی بود!
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد