برنامه V Downloader 0.2 ودر باره سایت youtube

تا به حال در باره سایت youtube   چیزی شنیده اید؟در سایت youtube  کاربران مختلف از سراسر دنیا می توانند فایل های ویدیویی خود را به اشتراک بگذارند .البته در حالت عادی این فایل ها را تنها می توان دید ولی نمی توان آنها را روی کامپیوتر ذخیره کرد.اما با برنامه V Downloader 0.2  کافی است لینک تصویری مورد نظرتان را به V Downloader 0.2 بدهید تا روی کامپیوترتان دانلود و ذخیره گردد.حجم برنامه V Downloader 0.2 تنها 1.80  مگابایت است.
برای دانلود دریافت برنامه V Downloader 0.2  این نشانی را کلیک کنید.
در ضمن در سایت youtube به این نشانی می توانید فیلم رفتار ناشایست پلیس امریکا را با یکی از دانشجویان ایرانی در محل کتابخانه دانشگاه را که توسط موبایل یکی از دانشجویان گرفته شده ودر این سایت قرار گرفته است را در  این نشانی  مشاهده کنید. البته همانطور که متوجه شده‌اید ، یکی دو روزی است که دسترسی به یوتیوب برای کاربران ایرانی ممکن نمی باشد.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سایه چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:06 ب.ظ http://www.sayeaftab.blogsky.com

سلام خوبین مثل همیشه نوشته هاتو عالی
من به کمک شما احتیاج دارم .پ سوال میشه لطف کنید بگید چطور میشهآهنگ وبلاگ رو از روی وبلاگ حذف کرد. من میتونم اینکارو انجام بدم یانه
میخوام آهنگ وبلاگم رو حذف کنم
ممنون از راهنمایی شما منتظر جوابم ّّّّّّّ

سلام سایه
بله منظورت همون آهنگ سیاووش قمیشی هست؟چشم چند روز دیگه توضیح میدم

مبتدی چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:14 ب.ظ http://carpe.blogfa.com

سلام خیلی گشتم دنبالتون .....مخلصیم خیلی زیاد تر از این حرفا من به بلاگفا رفتم ولی دلم با پرشین بلاگ است.مدیران پرشین هم همگی استعفا دادند...آدرس جدیدم را زیارت بفرمایید.

سلام
خوشحالم. امیدوارم وبلاگ جدید هم مثل قبلی جالب باشه.منم هنوز لینک را برنداشتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد