دریافت اخبار روزنامه همشهری با موبایل و SMS

قبلاً در باره  چگونگی دریافت اخبار و مطالب توسط خبر خوان ها مطالبی نوشتیم .این خبر را هم توسط برنامه خبر خوان نصب شده  روی کامپیوترمان دریافت کردیم .موضوع خبر این است که : آخرین اخبار رسانه‌ها را با sms دریافت کنید..عین خبر را از سایت favanews نقل می کنیم .با این وجود باز هم تکرار می کنیم شما  می توانید با نصب یک یرنامه رایگان و کم حجم R S S   خوان روی کامپیوتر خود مطالب و اخبار سایت ها و وبلاگ ها را بطور خودکار در یافت نمایید. این هم عین مطلب درج شده در فا وا نیوز .
فاوانیوز: پیام کوتاه (SMS) ابزاری مناسب و در دسترس رسانه‌ها برای اطلاع رسانی و ارسال اخبار است....
اکنون می‌توان سرخط اخبار مورد نظر خود را در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، فناوری اطلاعات، شهری، سیاسی  بر روی تلفن همراه دریافت کرد.
برای مثال برای دریافت اخبار روزنامه همشهری کافی است هر مشترک موبایل کلمه news را به شماره 3000251 ارسال کند. سپس پیامی مبنی بر تایید برای مشترک ارسال می شود‌. در مرحله بعد مجددا" پیامی از شماره 3000251  مبنی بر انتخاب گروه خبری ارسال می‌شود. هر مشترک می تواند یک تا هفت موضوع خبری را انتخاب و به شماره 3000251 ارسال کرده و پس از این مرحله اخبار را به صورت روزانه روی گوشی خود دریافت کند.
لازم به ذکر است درخواست کنندگان می توانند پیام‌ها را به دو صورت فارسی و انگلیسی دریافت کنند. برای دریافت پیام به صورت فارسی کافی است حرف لاتین f را به شماره 3000251 ارسال و در غیر این صورت اخبار به صورت انگلیسی دریافت خواهد شد.
ارائه این سرویس با استقبال گسترده‌ای از سوی هموطنان مواجه شده ‌است، از خبرهایی که بسیار مورد توجه دریافت‌کنندگان قرار گرفته است می‌توان به اخبار اقتصادی (نرخ برابری ارزهای خارجی با ریال، قیمت سکه)، اخبار ورزشی (نتایج لیگ برتر فوتبال ایران به طور زنده، نتایج مسابقات تیم ملی فوتبال ایران به طور زنده،...)، اخبار سیاسی و اجتماعی (نتایج انتخابات، رخدادهای ویژه،....) و بالاخره اخبار فناوری اطلاعات اشاره کرد. www.farsiyad.com

لینک منبع :   فاوا نیوز

اخبار SMS همشهری به زبان فارسی هم ارسال می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد