برنامه TICK

تاریخ یاد می کند که روزی که وی ( پیامبر ) را در مسجد الحرام به دشنام و کتک گرفتند، فاطمه خردسال با فاصله کمی تنها ایستاده بود ومی نگریست و سپس همراه پدر به خانه بازگشت . و روزی که در مسجدالحرام به سجده رفته بود و دشمن شکمبه گوسفندی را بر سرش انداخت، ناگهان فاطمه کوچک، خود را به پدر رسانید و آن را برداشت و سپس با دستهای کوچک و مهربانش سر و روی پدر را پاک کرد و او را نوازش نمود و به خانه باز آورد.
مردم، که همیشه این دختر لاغر اندام و ضعیف را در کنار پدر قهرمان و تنهایش می دیدند که چگونه طفل، پدر را پرستاری می کند و می نوازد و در سختی ها با وجودش، سخنش و رفتار معصومانه و مهربانش او را تسلی می بخشد، به او لقب دادند: ام ابیها ( مادر پدرش )....

 

برنامه ای که معرفی می کنم  به نام TICK برنامه ای مفید و مناسب برای کسانی است که می خواهند بر اتصال اینترنتی خود (dial up networking connections ) نظارت بیشتری داشته باشند . به عنوان مثال بارها اتفاق افتاده است که کارت اتصال به شبکه اینترنتی را خریداری کرده بودید و پس از استفاده از آن یادتان رفته که چه مقدار از شارز آن باقی مانده  است با نصب این برنامه مفید و کم حجم می توانید اطلاعات مفیدی در باره اتصالات اینترنتی خود از جمله دفعات وصل زمان اتصال و مدت اتصال به شبکه اینترنت و حتی در صورت تنظیم بهای هزینه تلفن شما در هنگام اتصال به شبکه و ....  داشته باشید .این برنامه برای محاسبه مدت زمان اتصال شما به شبکه نیاز به هیچگونه تنظیمی ندارد تنها آنرا نصب کنید تا متوجه مزایای آن شوید.ضمنا برنامه TICK مناسب نصب و استفاده بر روی کلیه ویندوز ها میباشد وبه علت کم حجم بودن آن را در فضای Google page Creator    قرار داده ام تا بتوانید به راحتی ان را دریافت و نصب نمایید.برای دریافت برنامه TICK به این نشانی بروید.

راهنمایی: پس از نصب هنگام اتصال به شبکه اینترنت برنامه TICK بطور اتوماتیک شروی به زمان گیری میکند و کافی است برروی آیکون برنامه که به شکل تلفنی زرد رنگ در گوشه سمت راست دسک تاپ قرار دارد راست کلبک کرده و منوی Log را انتخاب نمایید تا اطلاعات بیشتری از اتصال اینترنتی خود را بدست آورید.

Welcome to TICK probably the ultimate freeware dial up enhancer for Windows 95, 98, NT4, 2000 and Millenium-Me.

TICK aims to enhance the current Dial Up Networking facilities provided in Windows by automatically detecting any dial up networking connections and provide extra features such as a pop up digital display, full call logging and costing, Internet Tools and much more.

نظرات 2 + ارسال نظر
بهروز یکشنبه 3 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:58 ق.ظ http://behroozbashi.blogspot.com

سلام
ممنون از راهنمایی هات
یک سوال دیگه دارم
جریان گوگل ریدر چیه؟
مثل بلاگ رولینگه؟

با سلام دوست عزیز
برای اطلاعات بیشتر در این باره مقاله RSS چیست؟را که قبلا درهمین وبلاگ توضیح داده ام به نشانی زیر مطالعه فرمایید.
http://farsiyad.blogsky.com/?PostID=21

افسانه پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:02 ب.ظ http://a-dianak.blogfa.com

سلام دوست عزیز

روز *مادر* رو به تموم مادرهای مهربون دنیا، نه به تموم مردم تبریک میگم[گل][لبخند]

یک سوال دارم بهم نخندی : چطور میتونم از مسنجر استفاده کنم یا به عبارتی چطور میشه چت کرد؟

راستی یه شعر کوچولویی برای مادرم نوشتم اگه شما هم بخونی خوشحال میشم[لبخند]

سلام دوست بزرگوار
ممنونم.شعر قشنگت را خواندم...
درباره چطور میتونم از مسنجر استفاده ..... چشمم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد