وبلاگی برای تنبل ها

اگر شما در نوشتن تنبل هستید و یا هر روز برای وبلاگ خود مطلب جدیدی ندارید و مایل هستید علاوه بر نوشته های خود مطالبی را که هنگام وبگردی مورد پسند واقع شده است در صفحه خود داشته باشید این متن را دنبال کنید.

Tumblr  یک سرویس دهنده وبلاگ رایگان می باشد که بر عکس دیگر سرویس های وبلاگ نویسی که فقط شامل نوشته های نویسندگان وبلاگ هستند شما می توانیدمطالب برگزیده سایت ها و وبلاگ های دیگر را در  کنار نوشته های خود داشته باشید . مهم ترین ویژگی دیگر در تامبلاگ که سرویس وبلاگ تامبلر می باشد کاربر علاوه بر ارسال متن در وبلاگ خود، قادر خواهد بود عکس ، فایل های ویدئویی ، تصاویر وصدا ونیز لینک هابه شیوه Tumblr  ارسال نماید .

علاوه بر این ها امکان آپلود عکس در تامبلاگ ، به نمایش گذاشتن فید دیگر وبلاگ ها بطور اختصاصی ، ارسال لینک ونقل قول و امکان افزودن دامین اختصاصی را هم به امکانات آن بیافزایید. یکی از امکانات جالب Tumlr  ایجاد صفحه اختصاصی وبلاگ برای موبایل ونیز ارسال پست به وبلاگ با تلفن همراه است.به تازگی امکان آرشیو موضوعی هم به این سرویس افزوده شده است.

اگر مایل به ایجاد تامبلاگ هستید کافیست به این آدرس رفته و با دادن ایمیل خود وانتخاب پسورد، شما هم صفحه ای در تامبلاگ داشته باشید .

پس از ساخت تامبلاگ در کنترل پنل تامبلاگ خود بر روی برگه (  (TabFeed   کلیک کنید تا صفحه آن باز شود

در صفحه فوق آدرس خروجی فید وبلاگ های منتخب خود را ( منظور نشانی RSS سایت ) وارد کرده و گزینه link with descriptions  را انتخاب کرده و درنهایت بر روی دکمه start importing  کلیک نمایید.

 
30 seconds and 4 steps to a web site  آشنا یی با تامبلر و مراحل ساخت آن .
customizetumblr  وبلاگی بسیار مفید برای آموزشهای مربوط به تامبلر
 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
خادم الرضا علیه السلام چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:26 ب.ظ http://ala.mihanblog.com

سلام ، بروزم : غلوّ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد