کنتور های وبلاگ من

بعضی از وبلاگ نویسان علاقه ای به قراردادن کنتور در سایت و یا وبلاگ خود نشان نمی دهند.اما همانگونه که ملاحظه می کنید من برای وبلاگهایم از دو شمارنده استفاده کرده ام، یکی سایت میتر و دیگری پرشین استیت (persianstat ).باید گفت این ها تنها شمارنده ساده تعداد بازدید های صفحات شما نیستند .امروز به مزایایی که پرشین استیت (persianstat ) در اختیار استفاده کنندگان خود قرار می دهد اشاره ای می کنیم.با کلیک بر روی آیکون آن در پایین صفحه و رفتن به این نشانی متوجه می شویم که جزییات بیشتری از مشخصات بازدید کننده ها در اختیارمان قرار می گیرد که این اطلاعات برای نویسندگان وبلاگ و سازندگان سایت کمک بسیاری می نماید. بطور مثال بعلاوه اطلاعاتی مانند: تعداد کل بازدیدها از آغاز تا این لحظه ، تعداد بازدیدها در پربازدید کننده ترین روز و عبدالرضافارسی .... من متوجه خواهم شد که بیشرین بازدید های وبلاگم در ساعتی از روز بوده و یا بازدید کنندگان از چه سیستم عامل و یا کدام مرورگر استفاده نموده اند.همچنین این اطلاعات به من می گوید بیشتراز 64 درصد بازدید کنندگان وبلاگم از طریق موتورهای جستجو به وبلاگم هدایت شده اندوسهم موتور جستجوی گوگل از همه بیشتر بوده است و بیشترین کلماتی را که جستجو گران را به وبلاگ من راهنمایی نموده است چه بوده  و .. بوده و تنها 14 درصد بازدید کنندگان بواسطه لینک مستقیم به وبلاگم می آیند در حالی که بیشتر از 26 در صد بازدیدها بواسطه قرار گرفتن لینک وبلاگ من در وبلاگ دوستانی که به من لطف دارند صورت گرفته است. بنا بر این اهمیت معرفی وبلاگ و یا سایت به موتورهای جستجو گر معلوم می شود که قبلا چگونگی آنجام دادن آن را در همین وبلاگم توضیح داده ام.بنا براین شما می تواند با قرار دادن شمارنده و کنتور پرشین استیت (persianstat ) در سایت و یا وبلاگ خود از مزایای آن سود ببرید.چگونگی قرار دادن کنتور در وبلاگ را هم در همین وبلاگم یعنی شبنم یک صبح خندان پیشترتوضیح داده ام .
 
 
نظرات 1 + ارسال نظر
کسب در آمد رایگان جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:38 ب.ظ http://baboldaramad.blogsky.com

سلام اگه با تبادل لینک موافقی کلیک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد