چت و مکالمه تلفنی، کم هزینه با موبایل

برای این که با برنامه ی Nimbuzz که برنامه راحت تری برای چت با گوشی موبایل است.به وب سایت رودان بروید.


امروزه مکاتبات اینترنتی از طریق ایمیل و چت یکی از راحت‌ترین و کم هزینه‌ترین مکاتبات در سطح دنیا به‌شمار می‌آید.

کافیست یک کامپیوتر و یک خط تلفن یا یک دسترسی اینترنتی داشته باشید، آنگاه به‌راحتی خواهید توانست با سراسر دنیا با کمترین هزینه در ارتباط باشید.
چت کردن توسط پیغام‌رسان‌های مختلف نیز جزو همین دسته به‌شمار می‌آید و فرق و یا حسن آنها نسبت به ایمیل در این است که شما می‌توانید یک مکاتبه رو در رو و لحظه‌ای ایجاد کنید. از همین رو مردم سراسر دنیا بیشترین مکاتبات غیرحضوری خود را از طریق چت انجام می‌دهند. بر همین اساس و از آنجایی که ویژگی‌های مثبت این کار را برشمردیم، دامنه این گسترش به دیگر وسایل کاربردی روزمره انسان نیز کشیده شده است.
یکی از این وسایل گوشی‌های موبایل است که کاربر می‌تواند تنها با داشتن یک گوشی موبایل و یک دسترسی اینترنت (‌GPRS یا (Wireless به‌راحتی این کار را انجام دهد.
برنامه‌ای که امروز قصد معرفی آن را داریم، یک پیغام‌رسان اینترنتی است که می‌تواند همانند دیگر پیغام‌رسان‌ها وظایف خود را به‌خوبی انجام دهد. اما این نرم‌افزار یک ویژگی منحصربه‌فرد نیز در خود دارد و آن این است که با استفاده از این برنامه شما قادر خواهید بود علاوه بر یک ارتباط نوشتاری لحظه‌ای، یک ارتباط صوتی نیز برقرار کنید. به‌عبارت بهتر: با دوست خود در کشوری دیگر، با موبایل به گفتگو می‌پردازید، اما حتی یک ریال (به جز هزینه اینترنتی که دارید استفاده می‌کنید) پرداخت نمی‌کنید. جالب است، نه؟ می‌دانم که شما هم کنجکاو شده‌اید! پس تا انتهای این مقاله با ما باشید.
 Fring نگارش 40/3
  

Fring نگارش 40/3

 

این نرم‌افزار مجانی بوده و نیاز به هیچ هزینه‌ای ندارد. قابل یادآوری است که این نرم‌افزار برای انواع نگارش از سیستم عامل‌های موجود، اعم از سیمبین، ویندوز موبایل و جاوا نوشته شده و تمامی گوشی‌های جدید با هر برندی می‌توانند از آن استفاده کنند. در گام اول پس از ورود، باید برای برنامه یک دسترسی اینترنتی تعریف کنید. به‌صورتی که اگر از اینترنت به صورت GPRS استفاده می‌کنید، دسترسی آن را انتخاب کنید. اما اگر از یک وایرلس برای ارتباط اینترنتی خود استفاده می‌کنید آن را جستجو کرده و پس از پیدا شدن، آن را انتخاب کنید تا برنامه به مرحله بعد برود.
در مرحله بعد باید یک دسترسی برای استفاده از امکانات این نرم‌افزار ایجاد کنید. بدین ترتیب که در این قسمت کاربر باید یک نام کاربری، کلمه عبور، رمزعبور برای خود انتخاب کرده و آن را تایید کند. پس از تایید، شما دارای یک دسترسی برای استفاده از این نرم‌افزار خواهید بود که در سایت مربوط به این نرم‌افزار به ثبت رسیده است. حال با پشت‌سر‌گذاشتن این مرحله تازه به منوی اصلی برنامه خواهید رسید. ‌ ‌
در این منو لیستی از برنامه‌های پیغام‌رسان که می‌توانید با استفاده از آن با دوستان خود ارتباط برقرار کنید، وجود دارد. این نرم‌افزار‌ها شامل‌ Yahoo Messenger، MSN Messenger، Skype، GoogleTalk، ICQ، Twitter،‌ Facebook،‌ SIP، Orkut،‌ AIM،‌ 2Twitter و‌ Wefi است. برای استفاده از هر کدام باید قبلا یک دسترسی مخصوص برای آنها ایجاد کرده باشید. و با استفاده از این برنامه قادر نخواهید بود در آنها ثبت نام کنید، بلکه تنها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
کاربر با کلیک روی هر کدام از آنها ‌باید مشخصاتی را که برای ورود به آنها مورد نیاز است را وارد کند. پس از وارد کردن روی آنها کلیک کرده تا به آنها وصل شود و لیست دوستان را به نمایش در بیاورد.
در این حالت می‌توانید کارهای ساده‌ای همچون ارسال فایل و ... را که یکی از ابتدایی‌ترین امکانات چت کردن است را با استفاده از این برنامه انجام دهید.

اما برای استفاده از ویژگی این برنامه که همان چت صوتی بدون پرداخت هزینه است، کافیست بر روی یکی از دوستان خودتان رفته و از گزینه Fring Call استفاده کنید.
ذکر این نکته ضروریست که برای استفاده از این ویژگی، هر دو شخص باید این برنامه را در گوشی خود نصب کرده باشند و هر دو از این برنامه برای ارتباط با هم استفاده کنند و این ویژگی در حالت تک‌کاربره، کاربرد ندارد. پس از انتخاب این گزینه گوشی دوست شما شروع به زنگ خوردن کرده و او را از این ارتباط آگاه می‌سازد. بسته به نوع اینترنتی استفاده شده، کیفیت صدا متغیر است اما در حالت عادی کیفیت صدای آزمایش شده توسط ما، خوب بود.
حال تا می‌توانید با دوست خود در آن سر دنیا صحبت کنید و نگران هزینه سرسام‌آور تلفن خود نباشید. می‌دانم که شما هم علاقه‌مند هستید تا سریعا این برنامه را امتحان کرده و از آن استفاده کنید. پس هر چه سریع‌تر نسخه‌ای از آن را از آدرس اینترنتی زیر دریافت کرده و بر گوشی خود نصب کنید و لذت ببرید.
http://www.fring.com/

منبع:کلیک جام جم



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد