منظور از فضای رایگان در شبکه..

 همانا با مرگ تو از نعمتى محروم شدیم که با مرگ دیگران از آن محروم نمى شدیم و آن، نعمت نبوت و اخبار آسمانى بود.
 پیامبر خدا (صلى الله علیه وآله) در تاریخ 28 صفر سال 10 هجرى در مدینه منوره چشم از جهان فرو بستند و به لقاء الله پیوستند،در آغاز رحلت آخرین فرستاده خداوند را به مشتاقان صلح عدالت و آزادی  تسلیت عرض می کنیم.

چند روز قبل یادتون هست در باره سرویس جدید گوگل یعنی (Page Creator) براتون نوشتیم. تا خودمون رفتیم از این سرویس رایگان و فضای مجانی استفاده کنیم دیدیم فعلا صفی شده ما هم اسم نوشتیم رفتیم ته صف. خبر بیشتر را از اینجا بخوانید :

سرویس جدید میزبانی وب در گوگل (Page Creator) به دلیل استقبال شدید و تقاضای فراوان برای دسترسی به آن، به روی کاربرانی که فاقد اکانت در این سایت هستند، موقتا بسته شد.
منظور از فضای رایگان در شبکه اینترنت چیست ؟
کسانی که وبلاگ نویس هستند بیشتر با این موضوع سروکار دارند.هنگامی که میخواهید تصویری و یا متنی حتّی موز یکی را در اینترنت به اشتراک بگذارید به محل و جایی در شبکه جهانی نیاز دارید تا این فایل خود را در آن محل قرار دهید تا دیگران هم بتوانند با مراجعه به آن آدرس به فایل مورد نظر دسترسی داشته باشند. مثلا همین تصویر کبوتر درحال پرواز در بالای صفحه وبلاگ من و یا همین کارت تبریک نوروزی را که مشاهده می کنید و تصویری که در کادر سمت چپ وبلاگم قرار داده ام ( چند لحظه ماوس را روی آن نگه دارید و نتیجه را ببینید . ) یا متن 14 اسفند که لینک آن را در قسمت لینک های روزانه می بینید از همین شیوه استفاده شده است .اگر بر روی هر یک از موارد ذکر شده مثلا تصویر کبوتر کلیک راست کنید و گزینه   Prrperties   انتخاب کنید متوجه خواهید شد محل اصلی این فایل در چه آدرسی میباشد.سایت های زیادی در شبکه برای این کار قرار دارند مثلا من در حال حاضر از این نشانی :: asdfhost.com :: Free hosting! 10 Megs Free فضای رایگان گرفته ام . شما هم می توانید به این سایت ها مراجعه و برای دریافت فضا ثبت نام نمایید.البته قبلا درباره گو گل و یاهو که این فضای رایگان را در اختیار اعضا خود قرار میدهند توضیح داده ام.

یک سایت راحت که جدیداً دایر شده است و برای ابن کار برای شما فارسی زبان ها مفید است و مقدار مناسبی فضا در اختیار شما میگذارد در این نشانیGolha.Net ویا اینجا

میباشد .خوبی آن این است که به فارسی میباشد و توضیحات و راهنمایی آن به زبان فارسی می باشد .چنانچه مایل باشید . مراجعه نمایید و برای دریافت فضا و راهنمایی بیشتر ثبت نام نمایید. البته محل های زیاد و گوناگونی در شبکه برای این کار وجود دارد که چنانچه فرصت شد در باره آنها خواهیم گفت..یادتان باشد تمرین تکرار ، آزمایش وخطا از اصول مهم یادگیری هستند. پس نهراسید و شروع کنید.


دو سایت معروف دیگر هم که می توانید برای ساختن آلبوم عکس و تصویر از آنها استفاده کنید یکی  webshots.comو دیگری    flickr  می باشدند. که اولی بعداز ثبت نام به ایملی که داده اید نامه ای به همراه لینکی می فرستد تا با کلیک بر آن لینک عضویت شما فعال می شود.یک نمونه آلبومی که اولی ساخته شده در این محل  مشاهده می کنید.آلبوم عکس مرکز توانبخشی مهدیه همدان
هشدار این که به هر صورت تصاویری را که در شبکه اینترنت قرار میدهید متوجه سوء استفاده افراد فرصت طلب از این تصاویر باشید مخصوصا هنگامی تصاویر شخصی ویا خانواگی را چرا که شبکه اینترنت جهانی است و در دسترسی به این تصاویر برای همه آسان است.

واین هم یک محل مناسب تر برای عکسهای شما:.fotopages.com

نظرات 4 + ارسال نظر
مرورگر.کام چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:07 ق.ظ http://www.moroorgar.com

آخرین اخبار ایران و جهان در بزرگترین آرشیو خبری در ایران. خبر+عکس. :: اخبار را در www.moroorgar.com حرفه ای بخوانید ::

حاجیه چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:18 ق.ظ http://hajieh.blogsky.com

سلام
فعلا فرصت نیست که متنتونو بخونم ......ولی معلومه که مفیده
در اسرع وقت حتما می خونمش ..از عنوانش که خوشم اومد..
موفق باشید

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:58 ق.ظ http://ap.blogsky.com

وقت کردی به ما هم سری بزن

جوادی جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:34 ق.ظ http://mrec.blogfa.com/

سلام
وبلاگ جالب و مفیدی دارید و اطلاعات خوبی می دهد .
از اینکه آلبوم مرکز ما را در وبشات مثال زده اید ممنون البته من برای انتقال عکس به وبلاگ بیشتر از فلیکر استفاده می کنم .
همیشه خندان باشی.

خدمت دوست نادیده ام آقاجلال
سلام وعرض ادب و خسته نباشید.مثل اینکه پرشین استت کار خودش را کرد .هم گفت که آمدم و هم گفت که لینک دادم. شاید ندانی سالها پیش مدتی از درس و کار و خلاصه زندگی ما هم در همین مراکزی مثل مرکز مهدیه و هلال احمر ها سپری شده. اما اینکه چرا الان نیستیم بماند . بنا بر این به خوبی از بسیاری از مشکلات شما وچنین مدد جویانی از نزدیک آشنایم. در هر فرصتی هم به عناوین و بهانه های مختلف از این مراکز و مدد جویان یاد می کنم .معرفی و گذاشتن لینک آلبوم مرکز مهدیه هم کوچکترین کاری بود که میتوانستم انجام دهم. مزید بر آن یکی از عزیزان من هم سالهاست در همدان بسر میبرد!! . اگر کاری از من ساخته بود بفر مایید تا انجام دهم. موفقیت شما را در کاری که انجام می دهید خواستارم . از دور دست شما و همکارانتان را خاشعانه می فشارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد