مشروطیت

 مشروطه ُ مشروطیت ُ فارسی

    مشروطیت ،مشروطه

نابود باد ظلم چو ضحاک مار بدوش
تا بود وهست کاوه حداد زنده باد

سالروز نهضت ضد استبدادی ضد استعماری ملت ایران بر آزادگان و عدالت خواهان مبارک .

نظرات 2 + ارسال نظر
vahid دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:51 ب.ظ http://www.eshghekhafan.blogfa.com

من آپ هستم
اگه خواستی حال کردی وقتش رو داشتی بیا یه سرکی بکش [تعجب]
پیش ما هم بیا بلا
یا حق[بدرود]

وحید و پریسا جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:57 ب.ظ http://eshghekhafan.blogfa.com

با سلام خدمت دوست عزیز و گرامی خودم
امیدوارم حالت خوب کیفت کوک و دماغت چاق باشه
همون طور که میبینی من با پریسا این کامند رو برات گذاشتیم برای اینکه از این به بعد موضوع وبلاگ من و پریسا از جنگ بین دختر و پسرها به دوستی و راههایی که میشه روابط دختر ها با پسرها و برعکس بهتر وشیرین تر بشه
این تصمیم رو زمانی گرفتیم که یه دوست قدیمی و صمیمی من با صحبت های جالبی که با ما داشت باعث شد رابطه خودمون رو توی این یه مدت که نبودیم بهتر کنیم
من و پریسا خیلی خوشحال می شیم که به ما سر بزنی و نظرت رو بدی
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد