از نشانی های موجود در Favorites یک نسخه پشتیبان تهیه کنیم

یکی از امکانات برنامه Internet Explorer  این است که می توان نشانی سایت های مورد علاقه خود را برای دسترسی دوباره در منوی Favorites اضافه کرد .همان طور که می دانید هنگام نصب مجدد یک ویندوز جدید لیست سایت های مورد علاقه در ستون Favorites از بین میرود، برای جلوگیری از چنین مشکلی میتوان از  نشانی های موجود در Favorites یک نسخه پشتیبان تهیه کرد.
در ابتدا برنامه Internet Explorer  خود را باز کنید واز منوی File ، گزینه … Import and Export  را انتخاب کنید سپس به روی Next  کلیک کنید واز لیست موجود Export Favorites  را انتخاب کرده و  Next  را کلیک کنید حالا لیست نشانی ها و پوشه های مجود در Favorites  را می بینید محلی را برای ذخیره کردن لیست نشانی ها تععین کنید ( بهتر است درایو C  نباشد ) و دکمه Finish  را کلیک کنید. اکنون شما از این نشانی ها یک نسخه پشتیبان تهیه کرده اید.
برای استفاده از این نسخه پشتیبان در یک ویندوز جدید در برنامه Internet Explorer  منوی File ، گزینه … Import and Export  را انتخاب کنید سپس به روی Next  کلیک کنید واز لیست موجود Import Favorites  را انتخاب کرده و  Next  را کلیک کنید   حالا محلی را که نسخه پشتیبان در ان جا ذخیره شده را وارد نمایید کار تمام است. شما می توانید این نسخه پشتیبان را که یک فایل HTML  است را به کامپیوتر دیگری برده و در آنجا  Import کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد