SMF چیست؟

SMF یک بسته نرم افزاری حرفه ای برای ایجاد انجمن های گفتگو در چند دقیقه می باشد.
اگر شما علاقمند هستید یک وب سایت داشته باشید ولی از مسایل فنی و پیچیده سر در نمی آورید  لازم نیست که اطلاع زیادی از برنامه نویسی داشته باشید. امروزه برنامه های آماده و رایگانی برای این کار وجود دارند  که با نصب آنها در وب سایت خود با چند کلیک ساده میتوانید صاحب یک وب سایت پویا شوید در این مقاله اشاره کوچکی به یکی از این برنامه ها می نماییم در آینده هم اشاره ای به چند برنامه دیگر در این زمینه خواهیم کرد.
چنانچه بخواهید یک انجمن گفتگو  یا همان اتاق های گفتگو را در سایت شخصی خود راه بیاندازید برنامه های رایگان و آماده ای وجود دارند که با نصب آنها در وب سایت خود به راحتی صاحب یک انجمن گفتگو خواهید شد. SMF یک بسته نرم افزاری حرفه ای برای ایجاد انجمن های گفتگو در چند دقیقه می باشد.
SMF چیست؟ SMF کوتاه شده  Simple Machines Forum می باشد که یک برنامه رایگان و مناسب برای ایجاد اتاق گفتگوست این برنامه به صورت فارسی شده ورایگان هم موجود است .برای مشاهده دو نمونه اتاق گفتگوی ایجاد شده فارسی با SMF میتوانید به این  نشانی و یا نشانی انجمن های ادبیبروید. نشانی سایت اصلی این برنامه رایگان هم اینجاست .برای توضیحات بیشتر به زبان فارسی به سایت مرجع مامبو فارسی بروید.

این مقاله را می توانید در نشانی های زیر هم دریافت نمایید.

وبلاگ رودان ، پایاب ، شبنم یک صبح خندانیم ما ، شبنم


 

نظرات 1 + ارسال نظر
پگاه پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:14 ب.ظ http://bikhiyal9.blogsky.com

سلام
مطلب جالبی بود
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد